München

München here we come!!!
I dag har jeg købt flybilletterne😀

Den længe ventede tur, hvor vi igen skal ses…
…Mine piger og mig.🙂

Grunden til at det denne gang bliver i München er desværre ikke oktoberfest😉 Den er jo overstået forlængst da vi ankommer.

Nej, vi skal noget bedre.
Lucy har nemlig fernisering på sin første maleri udstilling.
Billederne jeg viser er Lucys men ikke dem der bliver vist på udstillingen, dem har jeg nemlig ikke set endnu!!

Det kommer til at blive en hektisk weekend, med ikke så meget tid til at bare sidde ned og hygge.
Men det skal nok blive hyggeligt alligevel selv om vi ikke kan sidde så meget ned😉

Jeg bliver i München en lille uge, så jeg også kan nå at se lidt andre ting, udover den hektiske del af weekenden.
Søndag siger vi farvel til de fleste og mandag er det kun mig og Lucy tilbage og der skal vi ud og kigge på byen🙂

Søndag skal vi have “a big Bavarian brunch at a Bräuhaus”. Det skal blive lidt morsomt. Jeg ved ikke rigtig hvad et Bräuhaus er, men jeg må lige indrømme at jeg hele tiden kommer til at tænke/sige BÆÆHUS!!

Jeg tror dog der er tale om et bryghus, ved en nærmere googlesøgning.😉
Lige noget for mig!!!!!

Jeg glæder mig til at tage afsted.
Det er altid så hyggeligt at være sammen med alle pigerne igen.
Det sker desværre alt for sjældent!

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Tyskland og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til München

  1. marion siger:

    god tur🙂

  2. Mitzie Mee siger:

    Så spændende..både med München og ferniseringen. Ha en rigtig god tur:)

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

