Julemarked på Svanholm gods

Så nærmer vi os Julemåneden!!
Og traditionen tro så holder Svanholm kollektivet julemarked.


Billedet er fra svanholms egen hjemmeside

Mig og John skal derhen og hygge!!!

Dette indlæg blev udgivet i Sjælland, Ture i Danmark og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Julemarked på Svanholm gods

  1. Mitzie Mee siger:

    Det er så hyggeligt med julemarkeder. Tror dog desværre ikke engang at jeg når i Tivoli i år:/ Men måske du viser billeder fra jeres besøg?

  2. lindasnetsted siger:

    Ja, du tager vel snart tilbage til Dubai???
    Det bliver altså også rigtig skønt!!!🙂
    Jeg ved desværre ikke hvor mange billeder jeg kan nå at tage, da jeg overvejer at melde mig til og få en bod på markedet og sælge nogle af mine ting.
    Men lidt bliver det nok til alligevel.😉

  3. Mitzie Mee siger:

    Lyder som en rigtig god idé med en bod:) Jeg smutter til Dubai igen på mandag..

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

