Julemarked på Svanholm

En meget hektisk periode er nu endelig overstået.
Jeg har haft meget travlt de sidste mange uger, men med Svanholms julemarked overstået så kan jeg slappe lidt af igen.

Hver aften når jeg har kommet hjem fra arbejde har jeg kastet mig over de kreative sysler, med ting som jeg skulle nå at blive færdig med til markedet.

Det er kun blevet afbrudt af min tur til München, som jeg så kunne have prioriteret til at blogge lidt på, men så havde jeg ikke adgang til internet.

Men jeg skal nok nå det alt sammen.🙂

Jeg havde igen i år en bod på Svanholm sammen med Maria.
Vi hygger os gevaldigt når vi er afsted.
Vi tog, tog og bus derop, der er kommet en ny buslinje (317) som stopper ligge udenfor hovedindgangen.
Det kan ikke gøres nemmere!!!! 10000 tak for det!!!!!

Svanholms storkøkken før der er kommet gæster

Svanholms storkøkken før der er kommet gæster

Det har jo også besluttet sig for at sne, det er jo det perfekte julemarkeds vejr.
Måske ikke lige for bilisterne, men kønt ser det i hvert fald ud!!!😉

Vi fandt vores plads i storkøkkenet, jeg gik den obligatoriske runde og hilste på alle dem jeg kender og så begyndte arbejdet med at stille op.
DSCF6535

Mig og Maria fik rigtig hygget og snakket, både med hinanden men også med en masse glade mennesker der kom og kiggede i vores bod.

Jeg havde jo lidt af et genbrugs tema i min bod.
Gamle dimsedutter der er blevet til nye brugsgenstande.
F.eks:
bordskånere af kapsler
Glasunderlag lavet af dåseclips
Fyrfadslysestager lavet af dåser
Sjove knapper lavet af kapsler

Tiden gik hurtigt og lige pludselig var klokken blevet 16 og vi skulle pakke sammen igen.
Vi var så heldige at få et lift hjem, da Marias kæreste lige kom et smut forbi for at hente os.🙂

Men før vi kørte skulle vi jo lige kigge nærmere på denne flotte kage.
DSCF6538
Jeg nøjedes ikke med at kigge og tage billeder… Jeg spiste den også!!!!😀

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Sjælland, Ture i Danmark og tagget , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Julemarked på Svanholm

  1. marion siger:

    den kage siger da også spis mig🙂

    Det ser rigtig hyggeligt ud jeres marked håber, at du fik solgt lidt….

  2. Mitzie Mee siger:

    Hvor ser det hyggeligt ud og sikke en flot kage:)

    • lindasnetsted siger:

      De havde rigtig gjort noget ud af de kager, det synes jeg er sjovt. Den smagte også godt.
      Og Det er altid rigtig hyggeligt på Svanholm. jeg kommer bare ikke derop ofte nok!!

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

