München

From now on, will some of my posts have an english summary at the end of the post.
A request from Franziska…😉
These posts will be marked in the beginnig like this:

-Eng
**********

München er en rigtig fin by og den har rigtig meget at byde på.
Faktisk kan jeg ikke forstå hvorfor den ikke er en større turist by end hvad den er.

Når jeg tænker på München, tænker jeg Oktoberfestival og ikke meget andet. Og det er lidt ærgerligt.
DSC00952
Det er en meget rig by, store flotte huse, hver 5. bil er en Porsche eller en af de andre biler med store motorer.
Selvfølgelig en lille smule overdrevet, men overdrivelse fremmer jo forståelsen.

Jeg har 3 hele dage i denne skønne by.
Jeg kom om fredagen, men den brugte mig og Lucy på at tage imod folk i lufthavnen.
Så den tæller ikke med.

***********
Munich is a very nice and rich city, and I don’t understand why it is not more popular to tourists.
But it was the same for me, when I think about Munich I think Octoberfest and nothing else, until now!!!🙂
I have spent 3 very good days here.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Tyskland og tagget . Bogmærk permalinket.

2 svar til München

  1. Mitzie Mee siger:

    Flotte, flotte München! Og god idé med et lille engelsk referat:)

  2. lindasnetsted siger:

    Ja, München er flot!!!
    Og tak for din feedback, men jeg har faktisk et spørgsmål til dig.
    Jeg ved at du har to blogs, med samme indhold, en på engelsk og den jeg læser på dansk.
    Bruger du tid på at skrive 2 blogs, oversætte fra det ene sprog til det andet og uploade billederne 2 gange??
    Eller er der en smart fidus??
    Jeg synes nemlig jeg bruger oceaner af tid bare på at skrive den lille resume på engelsk.
    Jeg skriver nemlig ikke lige så godt som jeg taler det.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

