Tasker af teposer

Eng
**********************************’

Nu hvor jeg alligevel sidder og venter på at det skal blive i morgen og jeg skal ud i den grå hal igen.
Så tænkte jeg at jeg lige ville skrive om de tasker jeg har lavet i løbet af efteråret.

Jeg har faktisk nået at blive færdig med nogle stykker.
Men de blev allesammen færdige i en periode hvor jeg havde forrygende travlt.

DSCF6324

Denne af jordbær te, blev jeg færdig med en gang i starten af november.
Infoboks:
Materiale: tapede Pickwick teposer
Mærke: Jordbær (Den nye model)
Antal lapper: 500 stykker 8*56 + 52 til bunden
Bund: Helenes bund, med dobbelt i enderne
Lappernes størrelse: 5 * 11 cm
Taskens mål (b+h): ?? (Jeg glemte at tage mål)
Hank: dåseclips

Min Orange/rooibos også kaldet Em-tasken er også blevet helt færdig.
Denne er blevet så fin og sød, så den har jeg besluttet mig for at selv beholde.
Den kommer ikke til at blive givet bort som gave 😉
DSCF6340

På den ene side er den flettet i pickwicks orange og den anden side er det rooibos af samme mærke.
DSCF6342

Infoboks:
Materiale: tapede Pickwick teposer
Mærke: Orange og Rooibos
Antal lapper: 460 stykker 8*56 + 12 til bunden
Bund: Lavet af den 1. ring + 12 special led
Lappernes størrelse: 5 * 11 cm
Taskens mål (b+h): ?? (Jeg glemte at tage mål)
Hank: Købt kædehank
*****************************************
while I wait for tomorrow, when I once again will go to Christiania.
I will tell you about the tebagfolding bags I have made the last months.
1.bag made of strawberry the
2.bag made of rooibos and orange the

Dette indlæg blev udgivet i Flettede tasker, Genbrug, Teposefoldning og tagget , , . Bogmærk permalinket.

14 svar til Tasker af teposer

  1. Smukke smukke tasker. Er vidst så heldig at jeg har set dem begge i virkeligheden da vi sås til flet en dag? De er flotte i virkeligheden, meget flottere end man kan præsentere via billeder 🙂

  2. lindasnetsted siger:

    Tak!!!
    Ja, jeg tror du har ret i at de er flottere i virkeligheden. Jeg kan huske at det var rigtig svært at få et godt billed. Der var ikke nok naturligt sollys. Men det er jo typisk efterår/vinter i DK.

  3. Mitzie Mee siger:

    Rigtig fine tasker! r specielt vild med dem med guldkæderne. Hvor lang tid tager det at lave sådan en?

    • lindasnetsted siger:

      Tak!!
      Det tager ca. 30 timer for mig at lave en taske, alt incl.
      Den med guldkæden har dog ikke taget så lang tid, kan forestille mig at den har taget ca 25 timer. På den har jeg jo ikke selv lavet hanken og så er den lidt mindre.

  4. Gitte siger:

    Hvor er de flotte. Jeg er specielt vild med “jordbærtasken” 🙂

  5. Helene siger:

    Hvor er de bare flotte og farverige. Elsker detaljen med hankene. Især dem af sammensatte dåseclips. De blev ikke mindre skønne af, at jeg så dem i virkeligheden, da jeg var forbi 🙂 Flot arbejde Linda!

  6. lindasnetsted siger:

    1000 tak Helene!!
    Du har jo også været en god “læremester”.

  7. Kamilla siger:

    Det er nogle ret fede tasker 🙂 havde bare lige et spørgsmål om hvordan du har fået dåseclipsene til at sidde sammen?

  8. Karin Bergholt siger:

    Hej Linda.
    De er meget fine dine taske af te pose. Men hvordan får du denne fine motiv.Mvh Karin

  9. Karina Bjerremand siger:

    Hvor får du alle de teposer fra?

    • Linda siger:

      Hej Karina!!
      Jeg er selv tedrikker, men det er jo langt fra nok 🙂
      Så jeg har folk der samler til mig. Og derfra for jeg en ganske stabil mængde.
      Jeg er så den heldige vinder af en rigtig god veninde som jeg bytter teposer med.
      Så når hun mangler nogle og jeg har dem, så får hun dem og selvfølgelig den anden vej rundt.
      Min veninde har nogle rigtig gode samlere, også mennesker hun ikke kender som sender til hende og så betaler hun for portoen.
      Hun har simpelthen spurgt inde i forskellige forums om der er nogen der vil samle til hende og sende dem, hvis hun betalte for portoen.
      God Jagt!!!

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

