Pynt skal der til

Årets tema til juleløses jul var nordlys.

Så belysningen var i alle nordlysets forskellige farver.

Fiona som var årets scenograf havde lånt en kæmpe stor isbjørn.
DSCF6586

Og så blev der produceret is krystaller til den store guldmedalje.
DSCF6623

Og blomster, de hører som sådan ikke med til temaet. Men det er blomster som vi får hvert eneste år.
Og de er bare så flotte.
DSCF6626

Og her nogle af de pyntede borde.
DSCF6643

Dette indlæg blev udgivet i Christiania, København og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Pynt skal der til

  1. marion siger:

    Det ser bare så hyggeligt ud og flot også… Din bar er da bare super flot… Synes det er fedt at der er nogen der har overskud til at gøre det for andre… Noget jeg lige sådanne falder over, er, at du skriver, at du ikke selv fejrer julen hvorfor det??? er det noget med religion eller er du bare stået af ræset??? Ja lidt nysgerrig er man vel🙂

  2. lindasnetsted siger:

    Hej Marion!!!
    Tak for det, jeg synes også baren er blevet flot.🙂
    Jeg er bare stået af ræset.
    Men på en måde fejrer jeg jo alligevel, bare ikke på den traditionelle måde.🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

