Papegøjer i Lezama parken

Eng
*****************

Nu tog vi jo bussen til camenito, så nu ville vi gå tilbage.

Bl.a. så gik vi igennem Lezema parken.
Det er en dejlig lille oase, med træer der giver god skygge og hvor man kan sidde og observere Argentinerne på godt og ondt. 😉

Men der var også papegøjer.
Dog kun 1 slags nogle små grønne nogle. Men de var rigtig søde.
P1000087
Papegøje 1: Det er min pind
Papegøje 2: Nej jeg vil have den
Papegøje 3: Hvis de taber den, så snupper jeg den lige

P1000090
Papegøje 1 og 2: Kom vi går lidt væk med pinden så at ham den 3. ikke får den
Papegøje 3: Øv!!!
Papegøje 4: Hold kæft, hvor er de bare for meget, jeg går min vej.

P1000091
Papegøje 3: Nu har jeg chancen igen

P1000094
Er Jeg ikke bare rigtig sød!!!!

**********************
We walked home from camenito and made a stop in the Lezama park.
Where we looked at small parrots.
And saw these 2 cuties playing with a small stick.

Dette indlæg blev udgivet i Argentina, Rejse og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

