Lidt strik i Argentina

Det bliver ikke til så meget men lidt har jo også ret.
Jeg har af erfaring ikke taget så meget med denne gang. Både fordi jeg ikke gider at bære på det men også fordi jeg ikke får gjort så meget som jeg lige troede.🙂

Men jeg har dog noget håndarbejde med.
Jeg er gået igang med endnu en UFO.
nemlig denne:

Jeg slæber dog ikke rundt på alt det der allerede er klart, men har kun tage ærmerne med.🙂
Men som sagt indtil videre er det ikke blevet til så meget, kun en enkelt pind i ny og næ!!
P1000473

Dette indlæg blev udgivet i Argentina, Håndarbejde, Strik og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Lidt strik i Argentina

  1. Mitzie Mee siger:

    Fedt at du har taget strikketøjet med! Er sikker på at det er sjovere at strikke nede ved stranden, end i kulden her i Danmark:)

  2. lindasnetsted siger:

    Vi befinder os ikke så meget ved strandene når der er nogen der er ikke rigtig nogen skygge og brunt vand indbyder ikke rigtig til badning.
    Men i morgen skal vi ned til Mar del plata og være der en uge. Det skulle være der Argentinerne selv tager hen og bader. Så der håber jeg at vi også får dyppet tæerne. 🙂

  3. Pingback: Det har været lidt hårdt at komme hjem | Lindas-netsted

  4. Pingback: Jakke med hætte – en ufo | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

