Nogle pippere

Jeg tænkte, jeg lige ville poste nogle fugle billeder, før der er nogen der tror jeg er begyndt at skrive en madblog😀

P1000883
Papegøje i træ, der spiser brød.

P1000890
Jeg smutter lige, jeg har lige noget i næbbet jeg skal have spist!!!

P1000894
-Er det mig du tager billeder af????

P1000902
Jeg ved ikke hvad dette er for en slags med den ligner da lidt klokkeren fra Notre Dame.

P1000908
En lille piphans, som vi også kender herhjemme.😉

P1000912

P1000875
Ikke kun en fugl, men en sommerfugl!!🙂

Og til sidst men ikke mindst…
P1000915
En flue!!!!

****************
Before this blog turn in to a foodblog, I will post some pictures of birds!!!!

Dette indlæg blev udgivet i Argentina, Rejse og tagget . Bogmærk permalinket.

2 svar til Nogle pippere

  1. Mitzie Mee siger:

    Elsker dine fuglebilleder! Har også selv forsøgt at fotografere nogle, men de flyver altid væk, lige så snart jeg tager kameraet frem..

  2. lindasnetsted siger:

    Jeg må indrømme at jeg også rigtig godt kan lide fugle billederne.
    Men må nok tilskrive æren kamerat. Men det er nu heller ikke værst😉
    Jeg står så langt væk fra fuglene at de ikke ved at det er dem jeg tager billeder af.
    På den måde forstyrrer jeg dem jo heller ikke.
    Det er blevet meget sjovere at tage dyre billeder med det nye kamera.🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

