Starbucks og Havanna VS. varmen

På en varm dag er noget af det bedste vi ved en Frappucino på Starbucks. Det var noget vi kom til at vænne os til da vi første gang var i BA.
Inde på deres hjemmeside kan man finde, hvor de har butikker i forskellige byer.
Men af de byer vi har skullet til har der ikke været nogen, kun i BA.😦

De havde heller ikke nogen i Rosario. Og det var denne by hvor vi havde mest brug for det, her var det virkelig varmt. Vi oplevede vores varmerekord her.
Men så fandt vi i stedet ”Havanna” som er en cafekæde som minder om Starbucks og her kunne vi også få Frappucinoer.
P1000552
Men Havanna har ikke åbent om søndagene (i hvert fald ikke dem vi gik forbi)
Den sidste søndag vi tilbragte i Rosario, var vi på vej hjem til hotellet efter at have besøgt den park som alle Rosarioanerne besøger i weekenden.
John snakkede om kaffe på subway og jeg skulle lige til at foreslå Havanna i stedet for, så jeg også kunne få noget, jeg kan nemlig ikke tåle kaffe.
Da jeg fik øje på det….
Jeg begynder at hive John i ærmet og råber -se, se, der på den anden side af gaden.
Der lå den…. Starbucks og ventede på at netop mig og John skulle komme derhen og få en Frappucino🙂
P1000943
Vi havde godt nok brug for noget koldt på det tidspunkt, og da vi senere opdagede at Havanna havde lukket, var vi bare ekstra glade for at vi havde fundet den Starbucks.

Med Havanna og Starbucks så kan jeg klare al varme!!!! Næsten… tror jeg!!!!🙂
***************
There is nothing as good as a Frappucino from Havanna or Starbuck on a hot day!!!

Dette indlæg blev udgivet i Argentina, Rejse og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Starbucks og Havanna VS. varmen

  1. Gitte siger:

    Mums🙂

  2. Linda siger:

    YEEEAAAA!!! Lige precis!! MUMS!!🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

