Det har været lidt hårdt at komme hjem

🙂

Der har været stilhed her på bloggen et stykke tid.
Det har nemlig været noget hårdere at komme hjem end hvad jeg havde regnet med.

Den største omvæltning var at vi gik fra +35 grader til -3 grader, så jeg er blevet forknøllet😦
Og det har drænet mig for næsten al energi.

Og så er jeg startet med at arbejde igen, der skal jo spares penge sammen til næste rejse🙂
Og det har drænet mig for resten af min energi.

Det har så i en lang periode, (er 2 uger en lang periode??) desværre holdt mig fra stort set alt det kreative.
Men nu er jeg tilbage…
Arbejder med mit UFO projekt.
P1010035
Jeg er blevet færdig med det sidste ærme, det jeg havde med til Argentina.
Men det blev ikke færdigt i Argentina,🙂 det blev først færdigt for nogle uger siden.
Nu er jeg så ved at sy hele herligheden sammen.
Det er først gang jeg strikker raglan ærmer, men synes da at det ser ganske fornuftigt ud.
P1010040
****************
It was hard to get back home. From +35 to -3 degrees and start working.😦
I got sick and hasn’t had energy to do anything creative.
But now I’m back…

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget , . Bogmærk permalinket.

8 svar til Det har været lidt hårdt at komme hjem

  1. Det er klart at det har været hårdt at komme hjem, sikken en stor forandring på graderne, men nu virker det da lidt som om at det går den rigtige vej🙂 Og bliver lidt varmere. Ærgerligt du har ligget forkølet. Håber du er ved at være frisk igen. God bedring i hvert fald.

    Flot UFO-projekt, det er en smuk farve, dejligt når den bliver færdig, og du kan stryge den helt af din liste. Du er god til at få lavet på dine UFO’er, modsat mig. Må se at få opdateret min liste, da mange ting ikke er aktuelle længere….. haha.

    • lindasnetsted siger:

      Tak Henriette!!
      Jo jeg er ved at være rask igen, men så er det John der lægger sig😦
      Men han er nu også ved at være på højkant igen.

      Ja, det skal blive så skønt når jeg kan stryge den helt af UFO listen🙂 Så har den jo også kun været 2,5 år under vejs😉

      det er bare at komme igang med at få updateret din liste, Hvis der er mange ting der ikke er aktuelle mere, så er der jo en masse der skal stryges. Og så er du jo også kommet videre med din liste🙂

  2. Mitzie Mee siger:

    Dejligt at du er tilbage igen, men rigtig øv med forknølelsen. Synes også tit at det er hårdt at komme tilbage fra Danmark, når jeg har været længe ude at rejse. Både pga. klimachokket, men også fordi man kommer hjem med hovedet fuld af nye oplevelser, som lige skal fordøjes:)

    • lindasnetsted siger:

      Heldigvis er jeg over den nu.
      Du har så ret🙂 Der er både det ene og det andet der skal fordøjes.
      Men kan bedre lide at fordøje de nye oplevelser end klimachokket🙂

  3. Hanna siger:

    Hej Linda. Det er ikke sjovt at komme tilbage til kulden. Jeg prøvede det for et par år siden, efter et par uger i Egypten i februar. Aldrig har foråret været så længe undervejs som dengang. Det skulle da lige være i år:-)
    Håber, du klarer dagen i morgen! ‘Snestorm’
    Mange hilsner
    Hanna

  4. Linda siger:

    Hejsa!!
    Ja, jeg synes godt nok også at foråret lader vente på sig i år og for at det ikke skal være løgn så er jeg nu løbet ind i min anden forkøleles.😦
    Heldigvis blev “snestormen” afblæst, men det er godt nok koldt.

  5. Pingback: En varm strikket en | Lindas-netsted

  6. Pingback: Jakke med hætte – en ufo | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

