Karlskrona i marts

I fredags, den 8 marts, var det faktisk min bryllupsdag🙂
Ja, jeg ved det godt, Kvindernes internationale kampdag😉
Det er en god dag at blive gift!!!!

Mig og John har været gift i 3 år og det skulle jo markeres, så vi tog på en forlænget weekend til Sverige.
Vi lånte min mor og fars bil og så futtede vi til Karlskrona.
P1010066
Karlskrona ligger i Blekinge, og den består af en masse øer.

Vi havde booket værelse på vandrerhjemmet, som er et rigtig hyggeligt sted.
Vandrerhjemmet lå rigtig godt, centrum lå lige rundt om hjørnet.

Desværre var det også rigtig koldt denne weekend.
Den dag vi havde sat af til at gå rundt i byen og kigge, blev brugt på at køre rundt i byen og kigge.
Vi prøvede at gå lidt, men vi kom ikke mange meter. Den kolde vind piskede ind i vores ansigter og det var ikke hyggeligt overhoved😦
P1010075
Men så er det godt at vi havde bilen.
Stort set alle billederne er taget ud gennem bilruden🙂
Men lidt udenfor kom vi da også.
DSCF7202
Her er vi ude på en af de rigtig mange øer.
På denne ø var der både beboelse i hyggelige huse og natur.
Om sommeren er dette nok et yndet badested, i hvert fald kan man sagtens hoppe i vandet herfra😉
P1010078
Øerne er forbundet med broer, så man nemt kan komme rundt.
Både i bil men også på gåben.
P1010085
Søndag aften var vi ude og spise og vi havde fået anbefalet en restaurant i nærheden af vandrerhjemmet der hed Montmartre.
Og ganske rigtig den var rigtig hyggelig og maden var god.
P1010064
Desværre havde jeg ikke mit kamera med selve aftenen.
Men adressen den vil jeg da lige dele med jer:
Ronnebygatan 18.
*****************************
For our wedding anniversary, we went for a prolonged weekend to Sweden. To a town called Karlskrona which consists of a mass of islets.
It’s a very nice town, but this weekend it was very cold, we couldn’t walk around, we had to take the car.
But with the car we had time to see more of hte islets.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Sverige og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Karlskrona i marts

  1. Mitzie Mee siger:

    Tillykke med bryllupsdagen. Hvor er det sejt at være gift på Kvindernes Internationale Kampdag:):)

  2. lindasnetsted siger:

    🙂 Tak!!!
    Den 8 marts for 6 år siden var dagen hvor mig og John vi mødte hinanden for første gang.
    Så det var derfor vi valgte den dag at blive gift!!!

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

