Flette kursus

I dag har jeg været på et flettekursus.
Mig og Henriette tog afsted sammen, fordi nu ville vi altså rigtig gerne lære noget om hanke.

Hanke der bliver nittet fast:
P1010184

Og flettede hanke, som kan syes eller nittes fast.
P1010175

Vi fik lært det vi gerne ville og jeg kan bare sige tak til Susanne der afholdt kurset!!!🙂
Der kommer snarest flere billeder😉

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Kreativ, Teposefoldning og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

6 svar til Flette kursus

  1. Jeg vil også gerne sige tak for en kanon hyggelig dag – det var skønt alt det vi lærte i dag – ærgerligt jeg ikke havde fået købt en lædder hank så jeg kunne prøve at sætte nitter og hank i som du gjorde – men jaeh, vi må bare hjælpes ad når jeg når så langt.

    Hvis du vil se resultatet af min taske med flettet hank, så kig i Flette-gruppen på FB. Gik direkte hjem og syede den færdig med lynlås *weeee* Så nu er den klar til at komme ud i verden.

    Glæder mig meget til at se din blå helt færdig – den er bare SÅ smuk i farverne – er helt forelsket i den……

  2. lindasnetsted siger:

    Jeg skal nok stå ved din side når du skal nitte første gang!!!

    Jeg har været inde og kigge på din taske, nøj hvor er den blevet flot og det er også flot at du alligevel valgte at sætte lynlås i!!! Tillykke med den, den kan du være stolt af!!!!!

  3. Susanne siger:

    Ihhh – jeg elsker da oz kommentarer (til kurset) ;o) Dejligt at I lærte noget og tak for en hyggelig flettedag. Jeg glæder mig meget til at se flere hanke.

    • Linda siger:

      Selv tak!!!
      Ja det var en rigtig hyggelig dag og jeg glæder mig også til at få lavet nogle flere tasker med hanke. Nu gælder det bare om at holde alt det jeg har lært ved lige, så jeg ikke glemmer det.🙂

  4. Pingback: Jeg fletter igen | Lindas-netsted

  5. Pingback: Motiv flet | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

