Nu ved jeg hvor man kan købe dimser

Jeg sad forleden og kiggede på min kassebon fra skindhuset.

Det var dejligt forfriskende at se at de solgte dimser og at jeg rent faktisk havde købt nogle af dem.
Og jeg som gik rundt og troede at jeg havde købt karabinhager🙂

P1010202

Skindhuset er en rigtig god butik at kigge ind i, når man skal have ting til sine flettede tepose tasker.
Nitter, hanke og andet tilbehør.

Dette indlæg blev udgivet i Kreativ, Teposefoldning og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Nu ved jeg hvor man kan købe dimser

  1. Mitzie Mee siger:

    He he..gad vide om de også sælger dippedutter?🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

