Traner i Pulken

Desværre har jeg ikke været der i år.
Men jeg vil rigtig gerne, det er bare lidt svært at finde tiden til det.
Det er nemlig ikke lige nu, mig og John har planlagt et Sverigebesøg.

Men til jer andre, der måske bedre kan finde tiden til det!!🙂
Tranerne er så småt ved at indfinde sig i Pulken.
Pulken finder du lidt syd for Kristianstad i Skåne, så det er altså ikke nødvendigt at tage helt op til Hornborgarsjön for at se denne fantastisk sjove fugl.
Her finder du den præcise placering.
Du skal selv zoome ind for flere detaljer.

Jeg følger med på Carl Christian Toftes blog, for at læse om, hvad jeg går glip af😉

Hvis I tager til Pulken for at kigge på traner så læg lige mærke til om Carl Christian har åbent i sin udstilling.
Hans trane billeder er rigtig flotte.

Jeg var der sidste år og skrev den gang dette indlæg.
Jeg kunne så godt tænke mig at komme derhen igen og denne gang have mit nye kamera med!!😉

Dette indlæg blev udgivet i Sverige og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Traner i Pulken

  1. Ninna siger:

    Idag kom der en stor flok traner lige over os. Kresede en gang rundt over huset og flög siden mod nord. Sikert til Pulka.

    • Linda siger:

      Du kan meget vel have ret, jeg har lige læst på Carl Christians blog at lige netop i dag begyndte det store indryk. Han havde set flere rigtig store grupper lande.
      Sådan lidt ud på aftenen.

  2. Mitzie Mee siger:

    Tranen er Japan’s nationalfugl og symboliserer lykke og et langt liv. Jeg kan ikke huske om jeg nogensinde har set en trane, så håber det lykkedes dig at fange en på billede engang. Ellers må jeg ind på Carl Christians blog og lure:)

    • Linda siger:

      Tranen er også en skøn fugl, jeg kan godt lide at den symboliserer lykke og et langt liv.
      Carl Christians blog er helt klart et besøg værd,
      Han både skriver godt og har mange flotte billeder.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

