Knit pro

Jeg har først lige nu indset den helt store fidus ved Knit pro pindene.

Jeg har i mange år været ejeren af et mini-sæt med disse strikkepinde.
I mini-sættet indgår 3 størrelse pinde: 3, 3,5, 4, der er også 3 forskellige længder på wirerne: 60, 80, 120 cm.
P1010341
En af de smarte ting ved disse pinde er at man kan skifte wireren alt efter hvilken længde man har brug for.
Og det at man kan få wirere i andre længder end de traditionelle,(40, 60, 80) det er genialt.

Jeg er jo ved at strikke ærmer med magic-loop og jeg strikker begge to på en gang.
Jeg kan allerede nu se at det kommer til at knibe med at alle maskerne kan være på min mere “traditionelle” pind når jeg skal tage flere masker ud på ærmerne.🙂
Så derfor smuttede mig og John en tur til Valby i dag, hvor jeg besøgte Wadils.
Wadils er en super hyggelig garnbutik der ligger på Valby langgade og hun havde lige det jeg skulle bruge.
En Knit pro pind i størrelse 8.
P1010338
Jeg fik købt lige lidt mere end hvad jeg havde tænkt mig.😉
Jeg købte lige de nyeste hæfter med opskrifter fra Drops. De havde dem nemlig på tilbud for alle 4 blade til 30 kroner.
Jeg fik også købt mig en wire 120 cm.😀
Jeg troede jo det var en på 100 cm jeg havde der hjemme. Men det fandt jeg så ud af at det var det ikke. Så nu har jeg 2 wirere på 120 cm.
En smule dumt at jeg ikke tjekkede det før jeg drog afsted.
Men pyt!!! Nu er jeg klar til at komme videre med mine ærmer!🙂

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget , , , . Bogmærk permalinket.