At manifestere en spætte

Jeg har læst lidt om “the law of attraction”, hvilket på dansk bliver at manifestere og det, er det ord jeg bruger for det meste.
Det går i al enkelhed ud på at du kan få dine ønsker opfyldt bare gennem at ønske dem. The tricky thing er at du også skal tro på det. Ellers lykkes det ikke!!!🙂

I dag lykkedes det…
Da vi var godt på vej rundt Gurre sø sagde jeg til John, at i dag ville jeg rigtig gerne se en spætte eller et egern.
Nu bagefter er jeg rigtig ked af mit ordvalg, jeg skulle selvfølgelig have sagt og, og ikke eller.😉
P1010366
På et tidspunkt sidder vi og holder pause, vi har fundet et rigtig godt sted, ud til søen, lige midt i solen og der er enda en bænk at sidde på, som er dejligt opvarmet af solen.🙂
Lige præcis, vi nyder et øjeblik i paradis!!!!

I et af træerne lige ved siden af hører vi en lystig hakken.
-Der er min spætte, siger jeg.
Vi rejser os op for at finde den😀
P1010368
************************
Have you heard about the law of attraction. Very short it means that you can have what you want, You just have to wish for it and believe it… and trust me… Thats the tricky part.
To day I wished to see a woodpecker, when we were out walking.
And suddenly, when we were sitting on a bench having a small rest we heard one nearby and we saw it aswell.
I wished that we were going to see a woodpecker or a squirrel. Now afterwards I’m a little sad that I sad OR instead of AND.🙂

Dette indlæg blev udgivet i Sjælland, Ture i Danmark og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

