Bornholm rundt på gåben…

…Det er lige netop det mig og John skal meget snart.
Så vi er igang med at planlægge.

Hvornår vi kan komme derhen?
Hvor vi skal overnatte?
Er der vandrestier hele vejen rundt?
Hvor meget er på asfalt eller nede i sandet?
Kan vi finde nogen på nettet der skriver om det?
O.S.V

Og jo, på nettet har vi fundet nogle gode sider.
Prøv at kigge ind på disse link.
Erik Petersen skriver om vandreture på Bl.a Bornholm, der er også til andre dele af DK og resten af Europa.
Men det har jeg endnu ikke kigget på. Men hans beskrivelser fra Bornholm er gode.

denne side bliver der givet et kort og godt lille referat af turen, han skriver også om en bog der hedder “Kyststier på Bornholm”.
Den har John været på biblioteket i dag for at låne. Så den sidder vi og kigger i nu.

Den sidste har jeg ikke helt nået at studere endnu. Men den virker også lovende.

Jeg glæder mig til jeg kan skrive lidt mere om vores tur!!!
************
We are planning on going to Bornholm and walk around the island

Dette indlæg blev udgivet i bornholm, Ture i Danmark, Vandretur og tagget , . Bogmærk permalinket.

6 svar til Bornholm rundt på gåben…

  1. Mitzie Mee siger:

    Lyder skønt med en tur til Bornholm. Da jeg fløj, havde vi tit overnatninger i Rønne. Om sommeren har Radisson-hotellet den lækreste fiskebuffet. Ved dog ikke helt, hvordan de definerer sommer…God tur:)

  2. Ninna siger:

    Gåben.-____ Godt det ikke er hjulben.

  3. Hanna siger:

    Hej Linda.
    Erik Petersen’s site har jeg brugt til planlægning af tur i Sverige. Meget anvendeligt!
    Dette site ser også fint ud med speciale i Bornholm: http://bornholmrundt.dk/
    Rigtig god tur!
    Mange hilsner
    Hanna

    • Linda siger:

      Tak skal du have Hanna!!
      Vi havde en rigtig god tur, vi er nu vel hjemme igen og jeg glæder mig til at skrive mere om vores oplevelser.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

