Dagens dyr

Noget jeg rigtig godt kan lide når vi er ude og går, er vores dyre oplevelser.
Det sjoveste er hvis jeg får et dyr at se som jeg ikke havde ventet eller som jeg sjældent ser.

Her på vores Bornholmer tur var selvfølgelig ikke nogen undtagelse.

Så dagens dyr er en STÅLORM.
P1010544
Den lå der midt på stien og havde slet ikke lyst til at flytte sig.
Jeg var næsten kommet til at træde på den. Jeg havde nemlig ikke set den, men det havde heldigvis John.

Jeg har lige læst at stålormen slet ikke er en lille slange, men i familie med firbenene.
Den kan smide/tabe sin hale ligesom 4benene og som helt ny har den nogle korte ben.

Dette indlæg blev udgivet i Dyr, Vandretur og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

