Dagens Dyr

I dag har jeg 3 dyr til jer, som vi mødte på vores tur fra Hasle til Sandvig.

Disse 2 lå og så bare så søde ud da vi gik forbi.
P1010639

Denne piphans sad på en gren og så køn og grøn ud 🙂
Nå, måske mere gul, men grøn rimer bedre på køn 🙂
Jeg ved ikke hvad det er for slags, jeg er ikke lige frem en haj til det der med fugle.
Men Fin det var den.
Jeg har lige fået en kommentar fra en læser, som kunne fortælle mig, at det er en Gulspurv.
P1010644

Og til sidst vil jeg byde på dette grønne 4ben.
Det ved jeg heller ikke, hvad det er for en.
Men jeg synes at dem som jeg normalt ser er mere kedelige i farven, så denne er noget anderledes end de almindelige.
P1010649
****************
Todays animals
2 very cute lambs
1 yellow bird
and 1 green lizard

Dette indlæg blev udgivet i bornholm, Dyr og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Dagens Dyr

  1. Ninna siger:

    Skönne dyr, flot landskab. Men nu må i da snart väre trät i de der gåben.

  2. Linda siger:

    Nænej!! flere eventyr venter forude!!! 🙂
    så glæd dig til at læsemere!!

  3. Christian siger:

    Fuglen er en Gulspurv (Emberiza citrinella). Flot fugl! 🙂

    • Linda siger:

      1000 tak Christian!!
      Jeg skal lige have det skrevet ind i indlægget, Jeg er altid taknemlig for lidt hjælp.
      Fugle er ganske fotogene modeller, men det er sjældent jeg ved hvad det er jeg fotograferer 🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

