Barcelona, we are coming

Jeg skal mødes med mine piger i Barcelona i juli.
Jeg glæder mig!!!!🙂

Denne gang skal vi prøve noget nyt.
Da det er juli og højsæson må man jo tænke lidt kreativt.
Hotellerne ved jo godt hvad de skal have for sine værelser og alligevel er der fuld booket rigtig mange steder.

Da vi skal besøge Sayuri havde vi jo også nogle ønsker til beliggenheden.
Og der var ikke nogle hoteller der i nærheden der kostede mindre end 100€ per nat😦

Så jeg begyndte at søge på en side der hedder Airbnb.
Det er en side som jeg har stødt på lidt hist og her, og min moster, Bente, er begyndt at leje en del af sit hus ud gennem denne side.

Vi skal bo i Solsikkehuset i en bydel der hedder Poble nou.
Det er ikke en så turistet bydel, men der er tæt på stranden og hvor Sayuri bor.
Da jeg boede i Barcelona gik jeg somme tider i byen her, jeg husker det som en lille smule skumelt, men meget sjovt.🙂

************************
In july I’m going to Barcelona, to meet up with my girls.
But as july being high season, we had to think creative to find a place to stay.
We used Airbnb and we are going to stay in “The sunflowerhouse“.🙂
I’m so much looking forward to that!!!🙂

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Spanien og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Barcelona, we are coming

  1. Hanna siger:

    Heldige asen!
    Mange hilsner
    Hanna

  2. Mitzie Mee siger:

    Airbnb er genialt! Jeg så derinde at de havde lejligheder midt i Tokyo for 300-400kr.,-det er under halvdelen af hvad et hotelværelse koster:)

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

