Jeg fletter igen

Jeg har de sidste mange måneder holdt en ufrivillig pause med mit fletteri.
Grundene har nok været mange, men nu her i efterhånd kan jeg alligevel ikke forstå, at tiden er fløjet så hurtigt uden at jeg har flettet overhoved.

Jeg meldte mig til et flette kursus i midten af marts. Men siden da har jeg stort set ikke flettet.
Jeg er ikke engang blevet færdig med den taske som jeg lavede på det kursus.
Jo, jeg har syet hank nummer 2 sammen, men jeg mangler at sy den på og at sy en lynlås i.
Denne taske, har jeg besluttet er til mig selv og jeg har besluttet mig for, at det er den taske jeg vil have med til Barcelona.
Så nu har jeg bare at komme igang🙂

Nu er jeg kommet mig over mit flettestop…🙂
Jeg er startet igen.
Så jeg klipper og taper og fletter ind imellem hinanen.

Jeg er gået i krig med min solnedgang.
John har lige googlet solnedgang for mig og fundet de flotteste billeder.
Mange af dem er virkelig farvemanipulerede, men det er teposer jo også, så i sidste ende tror jeg at det bliver rigtig godt.

solnedgang fra internet1
Se flere smukke farvemanipulerede solnedgange på denne side, det er også herfra jeg fandt ovenstående billed.
Jeg har tegnet mig en ny solnedgang, som jeg vil at den skal se ud. Denne gang er den lidt mere gennemtænkt, at hver slags tepose jeg har, har fået sin egen farve og farverne er blevet rigtig placeret.
P1010891
Jeg er lige nu kommet så her langt.
P1010924
Tasken bliver rigtig stor.🙂
Jag har lige siddet og kigget på mine gamle noter og det var meget godt jeg gjorde det😀
Der var lige sneget sig en kæmpe brøler ind, men bare rolig den er rettet nu.

Den første solnedgang jeg tegnede, havde jeg tegnet så at den skulle have 108 led i hver ring.
Den kan ikke være mindre, fordi så vil hele mit mønster ikke kunne være der.

Men alligevel har jeg tegnet og talt og allerede flettet min brede bund til at der kun skal være 84 led i hver ring.😦
Det er altså en ganske stor forskel og jeg ved sørme ikke, hvad jeg egentlig har tænkt, om jeg overhoved har tænk🙂, da jeg planlagde dette projekt.

Den brede bund jeg bruger er foresten en ny en af slagsen🙂
Det inderste stykke er nemlig flettet sammen, overhoved ikke syet. Men i formen den samme som Helenes.
Min oprindelige plan var så at jeg kun skulle have en ring udenom, men da jeg jo nu har fundet ud af at tasken så bliver for lille.
Så for tasken en ring mere udenom. Så passer det med 108 led.🙂
Men lige nu er det bare lidt sjovere at flette selve tasken, så den sidste ring må vente lidt🙂
P1010927
JOW JOW!!!! den bliver stor.🙂

****************
My next bag made out of different teabags.
It’s suposed to look like a beautiful sunset. But to be able to have the whole sunset on the bag it’s going to be very big. It is quite a project🙂

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Teposefoldning og tagget , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Jeg fletter igen

  1. Ih hvor ser det bare flot ud Linda. Jeg er helt vild med din taske indtil videre, og glæder mig meget til at fortsætte med at følge udviklingen, glæder mig til at se det færdige resultat 😄

    • Linda siger:

      Ja, vi må se hvor langt jeg er nået til på lørdag, hvor vi ses!!!🙂
      Jeg synes også at det går over al forventning og det er sjovt at være i gang igen.

  2. Mitzie Mee siger:

    Flot at du selv tegner dine mønstre. Jeg tror tasken bliver rigtig flot. Sommeragtig og helt perfekt til Barcelona:) God flettelyst!

    • Linda siger:

      Tak!!!
      Jeg tror også den bliver flot jeg er stort set færdig med hele den ene side og der kommer snarest et billed.
      Som jeg glæder mig til at vise frem.

  3. Pingback: Taske af dåseclips | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

