Bon Jovi

Og for at det ikke skal være løgn, har jeg været til 2 koncerter i denne uge.
Den ene en lille smule større end den anden🙂

I torsdags var jeg til Bon Jovi koncert inde i parken.
Det var en fest.
Mig og Bibi var inde og mindedes gamle dage.😉
IMAG0470
Jeg kan kun mindes at jeg har været inde til en sådan en stor koncert før, hvis man ikke tæller festivaler og lignende med.
Og kan I gætte hvad jeg var inde og høre den gang…

… Jo det var sørme også Bon Jovi, Det var tilbage i 1994/95, Det var dengang jeg boede i Barcelona.
Så det var jo i Barcelona jeg så den. Det var en kæmpe oplevelse…

…og det var det også denne gang.
Mig og Bibi vi havde det sjovt.
Jeg kendte godt nok kun 3-4 af de sange de spillede🙂
Jeg havde ikke ligesom Bibi fulgt lidt op på hvad der var sket i de mellemligende år.
Men det gjorde ikke noget.
IMAG0475
På vores billeter stod der at man ikke måtte have hverken det ene eller det andet med af fotoudstyr, så det havde vi jo ikke taget med. Kun Bibis smartphone som ikke tager helt så gode billeder.
ØV… Jeg ville gerne have taget mit kamera med og så da vi t.o.m. sad ved siden af nogle der havde kamera, video kamera med, så blev vi lidt øv over at vi altid er så lovlydige🙂

Men Bibi fik taget nogle billeder og nogle ser I her i indlægget.
*************
This week I have also been to a Bon Jovi concert.

Dette indlæg blev udgivet i Det andet, København og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Bon Jovi

  1. Mitzie Mee siger:

    Jeg vidste slet ikke at Bon Jovi skulle spille i Parken. fandt først ud af det, da jeg læste alle statusopdateringer på Facebook, og nu din blog. Ham gad jeg godt have set:)

    • Linda siger:

      ØV!!! Der var ellers stadigvæk billetter.
      Men jeg synes så også at der har været dårligt med reklame for koncerten.
      Havde ikke Bibi spurgt mig om jeg ville med, havde jeg heller ikke vidst at han skulle spille.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

