En solnedgangs update!!

Ja, nu er jeg blevet færdig med solnedgangen på den ene side, så nu mangler bare den anden side.

Og jeg er ganske godt tilfreds.

Men allerførst vil jeg gerne vise en smuk solnedgang.
Det er et billed som Helena har taget.
Og det er da skønt at kunne lægge et billed på bloggen af en solnedgang som jeg ved er ægte!!!
Helena hun fletter faktisk også, og så tegner hun rigtig flotte grafiske billeder. Hun viser sine kreationer frem på hendes blog Made by me.
Solnedgang
Jeg synes faktisk den ligner min lidt🙂
Hvis man ser bort fra at min sol går ned i havet😉

Nå men nu vil I vel se hvor langt jeg er nået???
Hele den ene side er færdig og de to nederste rækker er færdig hele vejen rundt.
Ude i højre side ser du bunden som også er blevet færdig.
P1020088
**************
This is how much I have made on the sunset bag, since I wrote about it last time.
The sunset picture is one I borrowed from Helena, she also makes bags and amazing grafik paintings have a look on her blog.

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Teposefoldning og tagget , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til En solnedgangs update!!

  1. Helena siger:

    Hold da fast Linda hvor er du kommet langt, og hvor er den bare flot. Og ja det ligner da vild godt min solnedgang på mit billede. Rigtig god weekend

    • Linda siger:

      Tak Helena!!!
      Jeg knokler derudaf, selvom jeg lige for øjeblikket har hele 3 projekter i gang🙂
      Og rigtig god weekend til dig også.

  2. Mitzie Mee siger:

    Det ser rigtigt godt ud!

  3. Hej linda!!
    hvor er det bare flot!!

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

