Sommer stilhed

Sommeren er en herlig tid… Især hvis vejret har lyst til at arte sig.

I år deler jeg min sommerferie op i 3 dele.
Og første del er ved at være til ende 😦 HYLLLLL HYYYYYYLLLL!!!!!

Vi har været i Sverige og lånt mor og fars sommerhus oppe på Söderåsen.
Så denne uge har budt på vandring på skåneleden og afslapning i haven.
Og John skulle jo også lige fejres da han jo havde fødselsdag i disse dage.

Vi nåede også en tur til Ven… En dejlig dag sammen med Tycho Brahe!!!! 🙂

Men det kommer mere om det senere, skal bare lige have styr på alle billederne!! 😉

Nu skal jeg lige arbejde i 4 dage og så begynder 2. del af sommerferien.
Det er 2 dejlige uger, hvor mig og John, hvis vejret tillader det, 😮 vil vandre “kyst til kyst stien“.
Vi vil dog kun gå fra Blåvands huk til Bække.
Vi har nemlig allerede gået strækningen Vejle-Bække da vi vandrede hærvejen.
2. del byder også på nogle dage på Fyn og en fætre og kusine træf.
Til sidst skal jeg også nogle dage til Barcelona sammen med mine piger 🙂

3. del af sommerferien kommer først senere. 🙂
Vi snakker lidt om en tur ned gennem de baltiske lande og Finland.

Jeg glæder mig!!!

Jeg håber at I også har det skønt og har nogle dejlige sommerplaner!!!!?

Dette indlæg blev udgivet i Det andet og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

7 svar til Sommer stilhed

  1. Mitzie Mee siger:

    Lyder som om du får en rigtig spændende sommer:)

  2. Hanne Petersen Schwegler siger:

    Efter billede at dømme er det ikke bare sommer stilhed, men også sommer skønhed ;o)
    god fornøjelse med resten af sommerferien når den kommer.
    Ps. du kan også vandre Sjællandsleden, den fører næsten lige forbi vores hus her i Korsør, hi hi

    • Linda siger:

      Tak for din Kommentar Hanne og velkommen hertil!!!
      Jeg syntes det var på tide med et sommerbilled 🙂
      Billedet er fra sidste år da vi var nogle dage på Femø 🙂
      Jeg tror ikke rigtig jeg var klar over at der var noget der hed Sjællandsleden. Den skal jeg da have kigget nærmere på. Tak for det!!!!

      • Hanne Petersen Schwegler siger:

        Det er rigtig dejligt at se på ;o)
        Ja, vi viste heller ikke at den var der, men vi var inde på Korsør turistbureau for at finde oplysninger om hvilke muligheder der er her i området og der havde de kort over Sjællandsleden.
        Det er både Sjælland, møn og Lolland – Falster. Man må dog købe kortene 60 kr stk. og de er delt op i flere kort.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

