En lille strikket vest og Lederhosen

Når man nu skal på besøg hos en lille ny en, som ikke har været til så længe i vores verden.
Må man hellere have en lille gave med.🙂

Jeg har jo haft gang i strikkepindene igen, og jeg strikkede en vest til min lille nye ven. Som jeg har vist starten af her.
I sær faderen syntes den var fin, den helt rigtige farve🙂 lige netop hans favorit fodboldholds farve.
(Real Betis)
Den skal Keizuke have på når han ser fodbold med farmand.🙂
P1020625

Ud over den strikkede vest, skulle vores lille ven jo også have et par lederhosen!!😀
Jeg tror han kommer til at blive så sød, når han bliver stor nok til at have dem på.

Det hele er til når han bliver ca. 1 år. Så det varer noget tid, før vi for nogle billeder at se😉
P1020624
Og hvorfor skulle han så have lederhosen???
Lucy, Franziska og Astrid er jo fra Østrig og vi ville give ham noget specielt fra vores lande.
Så lederhosen var oplagt fra Østrig.
Vi havde tænkt lidt på lego fra Danmark. Men lego kan man jo faktisk købes over hele verden, så det var ikke lige så sjovt.
Men så blev det mit hjemmestrik i stedet.
*********************
When you visit a new member of this world, you better bring a little gift🙂
I knitted a small vest in the perfect color🙂 Green, the same color as Real Betis!!! The fathers favorite succerteam.😉
We also gave him real lederhosen from Austria. We wanted to give him something special from our countries.
We thought about lego from Denmark, but you are able to buy lego everywhere, so that was not so funny, so we endet up with my homemade knitting.

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til En lille strikket vest og Lederhosen

  1. marion siger:

    sikke søde ting du har fundet på til ham, synes det er en god ide med de lederhosen der… og han bliver da bare en skøn lille sag i sådanne nogle🙂

    • Linda siger:

      Ja, jeg glæder mig da også til det. Desværre for jeg det nok ikke at se live. Det er jo lidt langt at tage til Barcelona for et se en dreng i lederhosen🙂

  2. Mitzie Mee siger:

    Nej hvor bliver han fin:)

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

