Den hæklede dåseclips taske

Den hæklede dåseclips taske er færdig. Og afleveret.
Jo du læste rigtig, den blev solgt allerede før jeg var færdig med den🙂

Det var rigtig sjovt.🙂 Og jeg håber at den nye ejer bliver rigtig glad for den!!!
P1020314

Jeg nåede at blive færdig med den hæklede del i 1. del af min ferie lige som jeg havde planer om.

Og foer begyndte jeg at sy i, en dag Henriette var hjemme hos mig. Vi syntes nemlig det kunne være hyggeligt at gøre det når vi var sammen. Så kunne vi også bedre give hinanden gode råd og alt er jo også meget nemmere når man er 2.
😉
Denne store dag var i slutningen af Juli.
Men selvfølgelig nåede vi ikke at blive helt færdige.
Jeg manglede at få syet lynlåsen fast i tasken.
P1020831
Til foer havde jeg valgt noget foer stof, man også bruger til kjoler.
Jeg synes det blev meget pænt, men hold da op hvor er det bare besværligt at sy i.
Det er simpelhen så levende og det var svært at holde styr på.
Skal jeg, og det skal jeg jo, sy foer i en taske igen, vil jeg bruge bomuld. Punktum!!!
Henriette brugte noget bomulds stof og det var meget nemmere.🙂

P1020833
********************
I have finished my first poptabs bag. And I have also sold it. It was sold even before I had finished 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Håndarbejde, Hækling og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

6 svar til Den hæklede dåseclips taske

  1. Ihhh, så overhælede du mig alligevel indenom, jeg har ikke rørt min taske siden jeg kom hjem fra dig, den har ligget lige så fint og grinet af mig. Haha. Og jeg har undgået den, fordi jeg synes det lyder svært at sy foret i. Nå, men jeg må vel i gang, der er ingen vej udenom, vel? Du står vel ikke standby til at sy endnu et foer i😉 *Smiler sødt* Ej, må på den seeeeelv.

    • Linda siger:

      Nu er det jo snart september og mit vikariat er dermed snart slut. Så vi kan jo snart finde en dag. Og selvfølgelig vil jeg gerne hjælpe dig igen. Om ikke andet vil jeg sidde ved siden af når du syr.
      Og jeg synes ikke det var så svært at få lynlåsen syet i, Jeg skulle bare tage mig sammen til det.🙂

  2. Bente Ravnborg siger:

    Hej Linda. Det er godt nok en flot taske, du er bare så go’

    Knus
    Bente

  3. Pingback: Små hæklede punge | Lindas-netsted

  4. Pingback: Dåseclips taske nummer 2 | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

