Nyt galleri på bloggen

Jeg har lavet en ny side på bloggen, som hedder Galleri.
Der vil jeg vise især de tasker jeg laver.
Både dem der er flettede og dem jeg har hæklet med dåseclips.

Efterhånden får jeg en del forespørgsler til bestillinger af tasker, og så kunne det jo være lidt smart, at man kan gå ind og se hvad jeg har lavet af den slags før.

Man kan ikke købe nogen af de tasker, der ligger billeder af på bloggen lige nu. Da de alle, undtagen Anders and tasken, er i brug andetsteds🙂
De er blevet givet væk som gave eller er blevet solgt.
DSCF6345
Så som sådan kunne jeg jo godt sælge den, hvis der er nogen der er interesseret???
Jeg vil selvfølgelig holde galleriet opdateret efterhånden som jeg får lavet flere tasker😉

***************
I have made a new page here on the blog, that is called Galleri.
Here I will show you pictures of my bags made out of teabags and pulltabs.

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Teposefoldning og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Nyt galleri på bloggen

  1. Mitzie Mee siger:

    Sikke en god idé! Dine tasker er så fine:)

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

