Begavet

Fået mange gaver altså!!!😉

Det er hvad jeg har fået i denne weekend, hvor jeg har været på Fyn.

Det er ikke min fødselsdag, det er heller ikke blevet juleaften flere måneder for tidligt…
Det er heller ikke nye ting.😮

For at flette tasker skal man jo have en masse materiale.
Og jeg bruger jo mest teposer og så meget te drikker jeg altså ikke selv🙂

Derfor må man have lidt hjælp… AF HJERTET TAK!!!
P1030114
Det begyndte allerede torsdag, hvor jeg var i fletteklub.
Der fik jeg købt 2 skabeloner til at finde motiver med. (Dem skulle jeg dog betale for) (5*11 og 7*15)
Men ud over det fik jeg også en bunke teposer, som jeg kunne få brug for.

Fredag var jeg hjemme og besøge en moster på Fyn. Dem besøgte jeg en hyggelig eftermiddag. Og hun havde sørme en hel pose med teposer som hun syntes jeg skulle have og så fik jeg da sørme også et glas fuld af dåseclips.

Lørdag skulle vi ud og hente nogle hækplanter hos Johns moster og hun er også en af mine største leverandører af tebreve. Så også idag kom jeg hjem med en masse teposer.

Hjemme hos Karna (min svigermor) fik jeg 1 pose med dåseclips, som Karnas nabo samler til mig.

Må ærligt indrømme jeg føler mig meget heldig denne weekend🙂

Og endnu en ting jeg har fået i weekenden.
Det er ikke flette materiale og den er helt ny…
Det er min onkel (dem jeg besøgte om fredagen) som laver ting i keramik.
Den høje vase fik vi den gang mig og John blev gift.
Men den lille kande/vase fik jeg denne gang. Den er lavet til at den kan være både en vase og en vandkande.
Men jeg overvejer om jeg ikke skulle bruge den til te i stedet for.
P1030118
*******************
This weekend I have recieved many, many presents.
Mostly things for my bag making.
But also a ceramic jar, which my uncle has made.

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug og tagget , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Begavet

  1. Nøøj hvor er du blevet begavet. Det er da vildt fedt, dejligt med nye ting at flette af. Der er flere end jeg havde regnet med, da du fortalte om det over Tlf. 😄

  2. Hold da op, det var mange specielle teposer lige til min samling. Dem skal jeg nok blive glad for, glæder mig. Til at se dem live.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

