Nogle flere hæklede punge

Nu er det gået i stå igen.
Men før jeg gjorde det nåede jeg lige at, hækle 2 mere.
I denne meget lækre lilla farve.

Den første er af samme slags som den gule jeg allerede har hæklet.
Størrelsen er det samme, modellen er den samme, det er kun farven der skiller dem ad. 🙂
P1030073

Og hvis I husker den mint grønne pung jeg hæklede samtidig med den gule.
Den hæklede jeg i “blomster”, men skrev også at jeg ville prøve at gøre den anderledes.
Og det er så det jeg har prøvet nu.
Og dette blev resultatet:
P1030078
Jeg synes den blev rigtig god når den blev hæklet i dobbelt tråd og fik en ekstra blomst 🙂

Nummer 1:
-Hæklet af Cotton 8 fra mayflower
-Hæklet rundt i ring, så det hele blev hæklet på engang
-Hæklet med dobbelt tråd

Nummer 2:
-Hæklet af Cotton 8 fra mayflower
-Hæklet rundt i ring, så det hele blev hæklet på engang
-Hæklet med dobbelt tråd
******************

I Have made 2 more purses.
number 1 is the same model as the yellow
and the second is a new one that I have designed.

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Håndarbejde, Hækling og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

