Fantastisk skue over Trondheim -adressa.no

Jeg skal lige prøve noget nyt.
Direkte fra en internetavis vil jeg prøve at dele en lille filmsnut.

Så er det jo meget passende at det lige er nordlys over Trondheim som I skal se.
Jeg glæder mig vildt og voldsomt til vi skal afsted😀
Denne lille film er taget den 1 oktober.

Fantastisk skue over Trondheim -adressa.no.

Nå, jeg troede at filmen ville blive vist direkte på min blog, men det gør den ikke.
I skal klikke på linket for at se filmen.

**************
The link is a short film sequence from Trondheim with northern lights

Dette indlæg blev udgivet i Norge, Rejse og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

