Taske af efterårsblade 3

I aftes tænkte jeg, at nu var det på tide at få ryddet op i mine efterårs blade.
Nu kunne det ikke gå længere, at jeg okkuperede halvdelen af stuen til mit presse arrangement🙂

Men noget er sket, er ikke helt sikker på hvornår det er sket.
Men bladene har tabt deres flotte farver.
Jeg havde rigtig mange blade der var knaldrøde, Men kan godt stadigvæk se en antydning af rødt i dem. Men slet ikke så meget som jeg havde håbet på.😦 ØV!!!
Og alle de gule har fået en brunlig farve.
Det er øv men der er ikke rigtig noget jeg kan gøre ved det nu.
P1030292
Nu har jeg bare det problem at jeg ikke ved hvornår jeg skal få tid til at flette af dem.
Der er bare 1000 ting som jeg bør få gjort færdigt, før jeg starter på endnu en flettet taske😉
Men som jeg skrev inde i fletteforum: Jeg tager bare en ting ad gangen så skal jeg nok på et tidspunkt få det hele gjort🙂

*********
Now I have had time to look at the leaves again.
But something has happened, they have lost very much of their colors😦
Now there is nothing I can do about it and I have decided I want to make the bag anyway.
So now I just have to find the time for it.

Dette indlæg blev udgivet i Flette, Genbrug og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Taske af efterårsblade 3

  1. Susanne siger:

    Det kan være, jeg skal se at få kigget til mine, der kun er tørret. Det bliver spændende at se, om de har holdt på lidt mere af farven.

  2. Pingback: Taske lavet af efterårsblade -4 | Lindas-netsted

  3. Bente siger:

    Mennesket fødes, mennesket lever, mennesket dør!!!! Sådan er det også med tasker – ideen er fødslen, tilblivelsen er livet, færdiggørelsen er døden, så vær glad for alle dem, du giver liv lige nu🙂🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

