Rejseåret 2013

🙂
Jeg må indrømme i år er jeg meget tilfreds.🙂
For lidt siden, nærmest snublede jeg over desperationen i mit indlæg fra sidste år. Og så kom jeg i tanke om, at jeg helt havde glemt at skrive om rejseåret 2013.
I år har jeg slet ikke haft den samme rastløse følelse inde i mig. Og det må jo betyde at jeg har været, og er, tilfreds med, hvad året har budt mig.

Vi startede året ud med en 5 uger lang rejse til Argentina og Uruguay.
Derefter var jeg i juli en forlænget weekend i Barcelona sammen med pigerne.
Og jeg har stadigvæk 2 rejser til gode.
Vi skal nemlig både til Marokko og til Norge.🙂

Ind imellem rejserne tager vi på små ture. Vi har selvfølgelig været i Sverige og på Fyn.
Men de små ture har i år også budt på vandreture til Bornholm, Jylland, Nord Sjælland.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Ture i Danmark, Vandretur og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

