Julemarkeder

Jeg når kun lige at komme hjem fra Marocco og så starter julemarkeds sæsonen🙂
Så jeg har travlt lige nu.
Med ting som jeg rigtig gerne vil nå at have færdig til disse markeder.

I år skal jeg med til 2 markeder.
På lørdag den 30/11 skal jeg til et marked i Tåstrup.
Julemarked plakat teaser
Poppel alle 12, 2630 Tåstrup.
Jeg skal derhen sammen med Henriette og det skal bare blive så hyggeligt.
Vi har begge to en bod hvor vi kommer til at sælge fine, fine julegaver🙂

KIG GERNE FORBI!!!!!!!

Det næste julemarked er allerede dagen efter, den 1 december
Det er nemlig Hornsherreds hyggeligste Julemarked.
Nemlig julemarkedet på SVANHOLM!!!!🙂
Der er jeg at finde sammen med Maria.
Svanholm julemarked

KIG GERNE FORBI!!!!!!!

Tror næsten at jeg glemte at skrive at jeg glædede mig.
Men nu først en lille tur til Marokko!!!🙂

*********************
This year I will participate in 2 christmas markets.
The first one is in Tåstrup, together with my friend Henriette.
And the second is on Svanholm, together with another friend Maria.

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Håndarbejde og tagget , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Julemarkeder

  1. Ellen siger:

    Jeg elsker julemarkeder, og det på Svanholm lyder rigtig spændende … måske vil vi kigge forbi – men vi burde faktisk kunne blive markedsmætte i Berlin😉

    • Linda siger:

      Svanholm er et rigtig spændende sted, og deres julemarked er rigtig hyggeligt.
      Og mon ikke, selvom I, bliver mættede i Berlin har plads til et lille smut til Svanholm.

  2. Mitzie Mee siger:

    Elsker julemarkeder og skal besøge det på Liseberg i Göteborg næste måned. God tur til Marokko!

    • Linda siger:

      Er det så tid til endnu en eksamen i Gøteborg?? Eller er det for hyggens skyld du skal derhen?? Men tror nok det bliver super hyggeligt!!! Jeg har kun været på Liseberg en gang med husker det som hyggeligt.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

