Marrokko

Vi er vael ankommet til Marokko.
Desvaerre er der noget galt med wifi forbindelsen, saa mit indlaeg bliver ikke saa langt i denne omgang.
Og billeder faar i heller ikke.
Det er en stor elendighed!!! 🙂
Jeg sidder nemlig med hotellets computer og et arabisk tastatur. 🙂
Men vi har det rigtig godt og vi nyder varmen og alt det fremmede.
Vi kan se paa DMI at vinteren er paa vej derhjemme, hvilket lige for os til at nyde varmen hernede lidt ekstra.
Jeg haaber ikke I skal snydes for min rejsedag bog hele ferien, jeg sidder nemlig og skriver paa min egen computer loebende, saa det lige er til at laegge ud naar vi en gang faar forbindelse.
Jeg haaber at i alle har det godt og vil baere over med mig, nogle dage endnu/
Paa mandag tager vi videre og saa kunne det jo vaere at det hele virker bedre der. 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Marokko, Rejse og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Marrokko

  1. Linda siger:

    Jeg har lige fundet ud af at jeg havde skrevet passwordet forkert.
    Det var derfor wifien ikke virkede. 😦
    Det åndsvage var bare at den ikke kom ud og sagde at det var forkert ord. den blev bare ved med at godkende koden.
    Men nu skal vi gøre noget andet, så jeg har ikke mere tid lige nu 🙂

  2. Mitzie Mee siger:

    Billeder eller ej,-skønt at kunne følge din rejse. Nyd ferien:)

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

