Marrakech – dag 2

Hehe!!! Vi har rigtig fået sovet. Hvad bliver det til?? Jo næsten 10 timer. Men så var vi jo også lidt bagud. Men jeg har sagt farvel til hovedpine og har det rigtig fint.

Efter morgenmaden var vi klar til at forvilde os ind i souken. Den ligger jo lige udenfor vores dør. 🙂
Vi gik bare rundt og kiggede på de forskellige ting, for vild, mente at vi fundet ud af hvor vi var, bare for straks derefter lade os fare vild igen.
Det er jo et meget afgrænset område så på et eller andet tidspunkt kommer man ud til noget man kender 🙂
P1030357
I dag da vi gik rundt, så blev jo ustandselig stoppet af folk som delte sedler ud med reklame for den eller den restaurant. Først sagde jeg pænt nej tak til dem alle.
Men fandt efterhånden ud af at det var meget nemmere at bare tage imod sedlerne. Fordi jeg har lige fundet på noget. 😉
Jeg fletter da bare en taske af alle reklamerne når jeg kommer hjem.
Det vil da blive en sej taske!! 🙂
P1030380
I dag spiste vi på en restaurant på Djemma el fna. Restaurant er nok egentlig for meget sagt 🙂 Men en pæn udeservering var det. Og der var en masse andre turister så vi tænkte at der kunne vi nok også spise.
Det var lige vores sarte danske maver vi tænker på. Jeg må indrømme at en gang feriemave lige i starten af sin ferie ikke lige er sagen. For den sags skyld er det heller ikke sagen midt i eller i slutningen 🙂 Høhø!!!!

******************
We nearly sleept 10 hours this nigth, but now we feel very well.
we used the first part of the day getting lost in the souk, finding our way, just to get lost again.
We had lunch at a smal restaurant on Djemma el-Fna.

Dette indlæg blev udgivet i Marokko, Rejse og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

