Her er lidt stille

Jo, vi er kommet hjem fra Marokko og jo jeg har stadigvæk meget at fortælle.
Men jeg er så træt, virkelig træt.
I slutningen af vores tur var jeg bare rigtig træt af Marokko.
I sær træt af Marrakech, træt af at blive vækket 5.40 de fleste morgener af deres infernalske bønne udkald.
Træt af at det var så beskidt og alle de knallerter der kørte i de i forvejen trange gågader.
Træt af at de ting vi havde udset os at lave under dagen var overstået på under en halv time.

Og så er jeg træt af at stå tidligt op, nu hopper vi over i den mere fysiske afdeling🙂
Min krop føler sig træt, helt langt ind.
Men nu er en forøvrigt meget hyggelig, omend hård weekend overstået.

Vi kom hjem fra Marokko i Fredags og så har jeg været til Julemarked både Lørdag og Søndag.
Begge markeder var rigtig hyggelige og i super godt selskab. Men bagefter… Nøj, jeg er træt.

Så jo, her er lidt stille lige nu, men jeg vender stærk og udhvilet tilbage om nogle dage.

**************
I’m tired, really tired.
At first I was just tired of Morocco, but after a hard weekend at home with 2 christmas markets I was also physically tired.
But in a few days I will be restored and tell you the rest about our trip to Morocco.

Dette indlæg blev udgivet i Det andet. Bogmærk permalinket.

2 svar til Her er lidt stille

  1. Bente siger:

    Hej og velkommen hjem. Jeg må være blevet smidt af som follower, for jeg har slet ikke fået mail, men nu har jeg taget revanche og læst det hele fra en ende. Jeg kunne genkende meget fra Marrakesh og jeg ver ligeså træt som du – af støjen, larmen, snydepelsene. Jeg begyndte at samle på de snydepelse, der snød mig mindst – eller var søde, mens de gjorde det. Jeg spiste lokal mad hele vejen igennem og havde ingen problemer, men det har måske været held. Vi ses den 19. Kh

    • Linda siger:

      Hej Bente!!
      Mærkeligt at du er blevet smidt af som follower. Måske er det fordi du ikke har brugt din wordpressblog i meget lang tid eller har du måske afsluttet den?? Du kan også lige kigge i dit spamfilter og se om de ikke er røget derind.
      Det var mest John der ikke turde spise på de lokale, han var nemlig syg den første uge. Jeg glæder mig til vi ses den 19.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

