Vi bygger barer

Monique var allerede kommet da jeg dukkede op.
Vi sad lidt og ventede på at Bo skulle komme så at vi kunne komme igang.
Men så kom jeg i tanke om at det behøvede vi faktisk ikke vente på, fordi han havde fortalt mig i går hvad vi skulle lave. Vi skulle fortsætte med at lave rammer, dem vi manglede at skrue sammen skulle bare se en lille smule anderledes ud. Og jeg havde nået at lave en før jeg gik hjem i går. 🙂
P1040351
Så da Carsten, Monty og Bo kom var vi i fuld gang. Carsten og Monty gik også igang med at skrue rammer, medens Bo planlagde næste skridt. 🙂
Næste skridt er at sætte barerne sammen.
Vi begyndte at bygge den ene bar.
Efter et stykke tid, var der ikke job til os allesammen, da der udover os 4 var kommet 3 drenge mere til, og af uransaglige grunde blev det mig og Monique der blev arbejdsløse.
(så uransaglige var de måske heller ikke, plejer det ikke at blive på den måde)
Men så syntes Bo, at vi 2 jo bare kunne gå igang med bar nummer 2.
Så det gjorde mig og Monique 🙂
Vi arbejdede stille og roligt fremad. Vi havde jo været med fra starten på den anden bar, så der var ikke så mange spørgsmål, det var bare at gå igang.
P1040357
Vi hyggede os rigtig og fik snakket en masse, en gang i mellem kom Bo hen til os og kiggede hvor langt vi var nået og hjalp os med nogle ting.
En gang i mellem kiggede vi op og kiggede hen mod de 5 drenge der arbejdede med den anden bar.
Og vi kunne da godt se at så langt bagefter var vi altså ikke. 🙂 😉

I dag skulle Monique gå lidt tidligere, så da hun var gået gik jeg hen til drengene og tog nogle billeder af vores bar.
P1040364

Vi nåede at blive færdige med begge barer og de nåede også at blive malet samme aften.
Sådan her så vores bar ud, da vi tog hjem søndag aften.
P1040372
**************
Me and Monique were the first to arrive, and after a cup of coffee we started working.
We were making frames for the bars and when Carsten and Monty arrived we could finish that job very quickly.
And start to build 🙂
Carsten, Monty and 3 other guys was working on one bar and Me and Monique the other 🙂
That was a really fun job.

Dette indlæg blev udgivet i Christiania, København og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Vi bygger barer

  1. Pingback: Endnu en bar skal bygges. | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

