Juleaften i den Grå hal

Jeg nåede lige at få et billed af hallen før vi åbnede dørrene.
P1040388
Så er højdepunktet kommet…
Klokken 17 åbnes dørrene. Desværre mærker man ikke rigtig suset helt derned hvor vi står. Men vi prøver på at klappe med.
Vi har travlt i baren og har faktisk jævnt travlt i baren hele aftenen.
Når underholdningen starter kan vi knap høre hvad kunderne siger. Men det er jo som det plejer😉
P1040400
Musikken var god. Men jeg holder ikke styr på hvem der kommer og optræder.
Bare musikken er god og jeg kan komme til at danse🙂
Desværre var der bare ikke nogen tid til at danse for mig😉

Som traditionen byder så afsluttede mig og Monique aftenen med at gå hjem.
Vi kom hjem til mig ca 5.30.

IIIIIHHHHH ALTSÅ!!!!!!!! Det har været en fantastisk juleaften!!
TAK! AF HJERTET TAK!!!!
P1040399
*****************
The big moment has arrived.
At 17 we open the doors and our guests is arriving.
We have a busy nigth, but it’s fun.
But there is no time for dancing.🙂

Thank you all for a wonderful party!!

Dette indlæg blev udgivet i Christiania, København og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Juleaften i den Grå hal

  1. Mitzie Mee siger:

    Lyder som en fantastisk juleaften! Jeg har også været i Den Grå Hal for mange år siden, til koncert med Hvid Sjokolade (tror desværre ikke at de laver musik mere).

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

