I år er ingen undtagelse

Nej, nej da. Vi holder os til planen og gør som vi plejer.
Vi stikker af fra den danske vinter…
Eller lige i år🙂 Mangel på samme.
Men gråt og trist det er det, så vi glæder os.

Vi er selvfølgelig lige så velforberedte som vi altid er…

Og det betyder i dette tilfælde at det først var for nogle dage siden vi købte billetterne.
🙂
Vi har indtil videre kun fundet 1 hotel og kan faktisk godt se at det kan komme til at knibe med at finde nogle gode billige steder at bo.
Men det skal nok gå, håber vi🙂
Det vigtigste er jo at vi ikke kommer til at sove på gaden.

Hvor skal vi hen denne gang.

Jo, vi skal da såmænd til Hawaii og afslutte turen med nogle dage i San Francisco.

Gode råd tages i mod med kyshånd!!!!

*********************
We are going to Hawaii this winter. And I’m really looking forward to it.
More details will come later, because we are just as well prepared as we always are😉😮

If you have any good advice I would love to hear from you!!!!

Dette indlæg blev udgivet i Hawaii, Rejse, USA og tagget , . Bogmærk permalinket.

13 svar til I år er ingen undtagelse

    • Linda siger:

      Hej Astrid!!
      Tak for linksene.
      Vi har nu fundet steder at bo på hele turen. undtagen i San Francisco.
      Men det kommer en af dagene.
      Vi glæder os rigtig meget.

  1. Susanne siger:

    Jeg var jo lige ved at tro, jeg læste om min egen bryllupsrejse, for det var præcis sådan, vi også gjorde ;o)

    Den suverænt største oplevelse var uden sammenligning hvalsafari. For mig var det en første ….. og helt fantastisk.

    I Hawaii er det stadig højsæson, så ja, det kan sikkert være svært at finde billige hoteller.

    • Linda siger:

      Hehe!!! vi følger i jeres fodspor😉
      Åhhhhh hvalsafari, det lyder sjovt. Det kunne jeg altså også virkelig godt tænke mig.
      Jeg håber at det er sæson for det når vi kommer derhen. Det skal jeg da lige undersøge🙂
      Vi har fundet steder at bo hele vejen rundt nu. Men du hører mere…

  2. Ellen siger:

    Jeg ville nyde at kunne blære mig med at give gode råd om Hawaii, men jeg må nøjes med at ønske jer en rigtig god tur, når I når så langt🙂

  3. Mitzie Mee siger:

    Hawaii! Hvor er det vildt! Det er et af de steder, jeg altid har drømt om at besøge. Tag en masse billeder:)

    • Linda siger:

      Det er også et af vores drømmemål, og især Johns.
      Hawaii har han godt nok ævlet om i rigtig mange år og nu bliver det endelig til noget.
      Jeg kommer til at tage SÅÅÅÅ mange billeder.🙂

  4. Pilar siger:

    Hola Linda!
    yo fui a Oahu (5 dias) y a Big island (1 dia, solo para ver el parque de los volcanes, si vais aseguraros de que vais a ver el halo de noche). En Oahu me quede en el IYH de Waikiki, es barato y al lado de la playa y de los autobuses que van por toda la isla, al lado se pueden alquilar coches baratos por si os quereis ir a North Shore. Me encanto Hanaumea Bay y hacer un tour por toda la isla. Si podeis hacer el tour del USS Missouri, es impresionante.
    Ah! y mucha proteccion solar!
    En SFO, el IYH Downtown esta muy bien y superbien localizado con habitaciones dobles a 100US$. Un consejo: id hasta el Golden Gate Park y haced fotos desde ahi al puente, el museo de fine arts por fuera es fantastico. Alcatraz, Ferry Building y el ATT Baseball park. Yo cogi un coche y fue a los vineyards de Francis Ford Coppola pasando por un pueblo llamado Petaluma. Muy chulo y me encantaron las universidades de Berkeley y Standford. Monterrey a mi no me gusto, el acuario es pequeño comparado con el de Valencia y muy antiguo.

    Espero que te sirva. Que envidia!
    Muchos besos y enjoy!

    • Linda siger:

      Muchisimas gracias Pilar!!
      Vamos a estar en Big island una semana entera.
      No entiendo el halo…es la erupcion que quieres decir??? Y si, queremos ver dia y noche🙂
      No podemos estar en el mismo IHY como tu en waikiki, porque John es demasiado viejo, tienen un limite de 45 anios😉 Pero hemos encontrado otro🙂
      He puntado todos tus concejos, suena muy bien.
      Si piensas en otras cosas para hacer estaras bienvenida escribirlas!!🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

