Videre til næste ø

Så er endnu en uge gået.
Tiden går bare så hurtigt, jeg synes næsten ikke jeg kan følge med.

Men at en uge er gået, betyder at vi har været ude og flyve igen og i eftermiddags landede vi på Maui.

Det skal nok blive godt.
Vi skal være her i 2 uger.
Så må vi se hvad disse 2 uger har at byde på.🙂

Da vi rejste fra Kauai regnede det og jeg vil love for at det regnede.
Jeg har sjældent oplevet noget lignende.
Det havde øsregnet hele natten og det øsregnede også klokken 14.00 da vi skulle flyve.

Heldigvis var det tørvejr på Maui.
Men der havde det derimod regnet rigtig meget de sidste par dage og først holdt op i dag.
Sådan må det også gerne forblive🙂

Nu er vi vel ankommet til vores vandrerhjem. Hvor vi er blevet opgraderet fra fællessal til privat værelse.🙂
Vi havde nemlig været nødt til at booke senge på fællessal de 2 første nætter fordi at alle de private værelser var optaget.

Jeg glæder mig til en ny ø og nye eventyr🙂

**************
We have now arrived on Maui and we look forward to ned adventures.
We have 2 weeks here.

Dette indlæg blev udgivet i Hawaii, Rejse, USA og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Videre til næste ø

  1. Ellen siger:

    Uhhh, fællessal – et skrækscenarie for mit vedkommende … så ville jeg hellere blive hjemme, men det er fedt, at I kan se bort fra den slags ting og dermed velsagtens få flere rejser ud af det.
    Glæder mig til at læse om Maui.

    • Linda siger:

      Ja, det mente vi også i starten. Men det var et kompromis vi gjorde for at kunne blive væk i længere tid.🙂 Og i sidste ende var vi jo heldige at blive opgraderet.🙂
      Men heldigvis var det kun et 4-mands værelse, hvis det havde gået så galt at vi ikke blev opgraderet.
      I Europa bor vi altid på hotel, der finder vi altid nogle rigtig gode og hyggelige tilbud. Men vi syntes ikke rigtig at vi fandt de gode tilbud på Hawaii.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

