Lahaina

En af de store turistmagneter her på Maui er Lahaina.
Det er en af byerne som ligger på vest siden af Maui og det er også herfra rigtig mange hvalture går fra.
Men i dag skulle vi bare besøge byen.
P1050064
Nede i havnen er der små boder, som står på rad og række der sælger hvalture, fisketure og snorkleture osv.
Vi gik en tur langs dem allesammen.
Ihhhh!!! altså jeg glæder mig til, det er min tur at skulle på hvaltur.

Langs hovedgaden er der rigtig mange butikker og cafeer og Gallerier.
Vi var inde i mange af gallerierne. Og det var altså nogle rigtig flotte ting de udstillede og nogle var ganske anderledes end hvad jeg tidligere har set.
Man må jo ikke tage billeder inde i gallerierne.
Men jeg fik da taget et billed gennem vinduet, så i kan forstå hvad jeg mener.
P1050069
Desværre forstyrrer sollyset så det er kun halvdelen af billedet jeg fik fotograferet, men man kan da godt se hvad jeg mener med anderledes.
***********’
We have been to Lahaina on a daytrip. Lahaina is one of the villages where you go out on whale watching trips.
But today it was just a trip to Lahaina.
We walked down the mainroad by the see, where there are planty of shops, cafees and galleries. Some very nice galleries with some good and different art.

Dette indlæg blev udgivet i Hawaii, Rejse, USA og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Lahaina

  1. Mitzie Mee siger:

    Hvor ser det dejligt ud! Nyd det i fulde drag:)

    • Linda siger:

      Du kan tro vi nyder det.
      Men tiden går godt nok hurtigt.
      Vi har allerede været her i 3 uger, hvilket er halvdelen af vores tid her på Hawaii.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

