Mig, en sløv padde

Når det gælder om at få opdateret min blog.

Sådan til det daglige er vi langt fra nogle sløve padder.
Men jeg regner med at I tænker at, når I ikke hører fra mig så er det fordi at jeg oplever så meget at jeg ikke har tid til at skrive.

Selvom jeg jo ved at der er nogle stykker af jer der gerne snart vil høre lidt mere om hvad jeg går rundt og laver lige nu.

Vi er rejst fra Maui og er nu på Big Island.
Vi ankom i går og vi bor et super skægt sted.
Vi bor i en bambushytte, med kun myggenets vinduer. Og det ligger ud til en skov.
P1050467
Så hele natten igennem lytter vi til dyr og gekkoer kravler rundt på vinduet.
P1050462
Hold da op hvor kan sådan nogle dyr dog larme.
Men det er ikke irriterende. Vi ligger og hygger os gevaldigt og synes det er super hyggeligt.
************
We have left Maui and has now arrived to Big Island.
We live in a fun place in a bambu cabin, with only mosquito net as windows.
We have gekkos crawling on the windows and hear sounds from animals the whole nigth. It’s nice, not irritating.

Dette indlæg blev udgivet i Hawaii, Rejse, USA og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

