En fantastisk rejse…

…er lige blevet afsluttet.
Vi kom hjem i går aftes.
Det er dejligt at være afsted, men når dagen kommer og flyturen hjem starter, kan jeg ikke komme hjem hurtig nok.

Puha…Jeg kan ikke fordrage de lange flyture. Det tager virkelig hårdt på kroppen og lige nu går John og mig rundt som 2 zombier.
Men heldigvis har jeg endnu et par fridage, før jeg står til rådighed igen på arbejdet.

Men jeg er slet ikke klar med at bearbejde mine oplevelser, så de næste par uger vil jeg genopleve det jeg har misset at skrive om.
Jeg tror at jeg vil starte forfra på Oahu og skrive om de ting, jeg ikke nåede at skrive om da jeg var der.
Derfra vil jeg prøve på at, i kronologisk orden få skrevet om de ting fra Kauai, Maui, Big Island og San Francisco som jeg heller ikke nåede.

Der er en del der mangler, men det skal blive sjovt at genopleve disse rejseminder gennem mine blogindlæg.

************
A Fantastic journey has come to an end. We arrived home yesterday evening. And now John and me are walking around like 2 zombies.
But I haven’t finished to write about our experiences, It’s a good way to live them one more time.
So for the next couple of weeks I will return to my journey and write about things we saw, that I haven’t had time to write about, when we was there.
I will start with Oahu and go on to Kauai, Maui, Big Island and San Francisco.

Dette indlæg blev udgivet i Hawaii, Rejse, USA og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til En fantastisk rejse…

  1. Ninna siger:

    Velkommen hjem. Nu ved vi hvor vi har jer. Vi ses vel inden så länge og i mistede de dejlige vår dage vi har haft. Nu skal det blive vinter igen. Vi har hört og set de förste traner.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

