Bryllup i Spanien

Vi er knap nok kommet hjem fra Hawaii, før vi er på den igen og igår købte vi flybilletter til Spanien.

Vi skal nemlig til Bryllup i Bilbao.
Det er vores venner fra Madrid, Franziska og Fernando, der skal giftes. Fernando kommer oprindelig fra Baskerlandet, så derfor skal de selvfølgelig giftes der.

Jeg har aldrig været i Bilbao, så jeg glæder mig. Bl.a. til at se Guggenheim museet.

Men da det var lidt dyrt at flyve til Bilbao, så tænkte vi at vi ville gå til Santiago og så flyve hjem derfra i stedet for!!🙂
Hehe!!! Nej det er selvfølgelig ikke derfor, det var bare sjovt at skrive.
Men efter brylluppet så tager mig og John til Burgos og så vil vi vandre “el camino de Santiago” derfra.
Det er små 490 km.

Jeg har gået caminoen en gang før, i 2006 gik jeg fra Astorga til Santiago som er en strækning på 250 km. Så denne gang skal jeg gå lidt længere.🙂
Det kommer jeg nok til at skrive mere om på et tidspunkt!!😉

*********
We have just only arrived at home before we have booked another trip.
We are going til Bilbao in Spain. Our freinds from Madrid, Franziska and Fernando, is going to get married.
And as Fernando originally is from the Basque country the wedding is there.
I have never been to Bilbao so I’m looking really forward to it.

But as it was a little bit expensive to fly to Bilbao, we thought we could walk to Santiago and fly home from there🙂
Hihi!!! No it’s not be course that, but after the wedding we will go to Burgos and start “El Camino de Santiago” from there. It’s about 490 km.
I have walked the Camino before, in 2006 from Astorga to Santiago, 250 km.

Dette indlæg blev udgivet i Pilgrims ruter, Rejse, Spanien, Vandretur og tagget , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

