En ny dåseclips taske på nålen

Den gang, da jeg for første gang prøvede kræfter med dåseclips taskerne, så havde jeg jo egentligen fundet den taske jeg ville lave dernæst. Det var jo denne her.
Men sådan gik det jo ikke lige🙂 jeg startede på denne.😉
Sådan går det nogle gange.
Den er blevet så færdig at den bare venter på at få syet noget foer i.
Men det tænkte jeg at jeg passende kunne gøre når denne taske også var færdig så kan jeg bare sy dem begge to samtidig.
Denne her hækler jeg også i blomster.
Jeg hækler dem bare større.
Jeg har ikke nogen opskrift, jeg har kun de billeder som er i linket ovenover.
Så jeg overvejer at skrive min fremgangsmåde ned.
P1060705
De andre tasker jeg har hæklet, er hæklet med merciseret bomuld.
Men tænkte at det måske også kunne blive fint, hvis den fik et mere uldent udseende.
Så jeg har valgt at hækle med drops “Delight”, som desuden er multifarvet.

Til tasken skal der 14 store blomster til og dem er jeg færdig med.
Nu er jeg igang med at prøve at få dem lidt mere firkantede så at de kan hækles pænt sammen.

*************
I have started on a new bag projekt with pull tabs.
But this time the flowers are bigger.
I don’t have a recipe for it, I only have these pictures.🙂
I have finished crocheting all the flowers and are right now trying to make them a little more squarelike. So they are easyier to join together.

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Hækling og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

6 svar til En ny dåseclips taske på nålen

  1. Ellen siger:

    Sjov ide – jeg glæder mig til at se dit færdige resultat.

    • Linda siger:

      Hehe, det gør jeg faktisk også!!!
      nogengange synes jeg nemlig at det ser helt fint ud og andre gange synes jeg alligevel ikke at det ser ud som jeg havde tænkt mig🙂

  2. Sjovt med et nyt projekt af dåseclips. Smart at man kan gøre dem større. Det ser også godt ud i noget andet garn. Dog ser garnet ud til at være meget tyndere end bomuldsgarn, er det ok at arbejde med ?

    • Linda siger:

      Jo, du har ret i at det er tyndere.
      Nogengange så spalter det når jeg trækker nålen igennem og det er drøn irreterende.🙂
      Men ellers så synes jeg det er ok at arbejde med.

  3. Pingback: Dåseclips taske 2 | Lindas-netsted

  4. Pingback: Oktober måneds kreating | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

