Dåseclips taske 2

Så er det tid med en lille status opdatering.

Det er jo efterhånden et godt stykke tid siden, jeg blev næsten😉 færdig med min nummer 2 dåseclips taske.
Den som jeg skriver om her.
Og som det så ofte sker med mine ting så bliver de nødt til at ligge lidt og vente på at jeg for taget mig sammen til at gøre dem helt færdige.
Men jeg synes altså at jeg oftest for mine ting færdig, på et eller andet tidspunkt😀

Hvis ikke før så senere!!!🙂
Men det tror jeg jo nok at der er flere end mig der kan nikke genkendende til 🙂

Nå… Men lidt nyt skal der jo til.
Og denne gang kunne jeg godt tænke mig at der kom en lidt bredere bund i.
Det klarede jeg ved at jeg på noget af den hæklede hank, hæklede nogle ekstra rækker på, en række i hver side.
P1040464
Hvor langt stykket med ekstra rækker skulle være, det målte jeg mig frem til og håbede i sidste ende på det bedste.
Og så skulle jeg jo også få de to sider hæklet på ens.
Men heldigvis lykkedes det og det hele gik til sidst op i en højere enhed.
P1060922
Her ligger så tasken og er halvfærdig.
Det der mangler er at sy foer i og en lynlås.
Men det må vente til jeg er færdig med denne taske og så vil jeg sy dem begge to samtidig.
P1060923
*************
I have almost finished the pull-tab bag that I started a long time ago🙂
Now it’s just waiting for a lining in the bag and a zipper of course.

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Hækling og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Dåseclips taske 2

  1. Ellen siger:

    Hvor den sød – og speciel🙂
    Bruger du et ekstra kraftigt foer, fordi der er huller i tasken?

    • Linda siger:

      Tak!!
      Jeg har ikke kommet så langt endnu.🙂
      Jeg havde dog regnet med at bare bruge et gammelt lagen og sy foer af.🙂
      Men måske jeg skulle tænke om igen.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

