Melodi grand prix

Hvem skulle have troet det???
Ikke mig i hvert fald.🙂

Men i går var jeg ude i B&Ws gamle industrihal og kiggede på generalprøven til den semifinale der skal vises i aften.
P1060959
Det var en meget sjov oplevelse.
Men om du spørger mig om jeg skal se semifinalen i aften eller den store finale på lørdag på TV så er svaret nej.
Det gider jeg simpelthen ikke bruge min aften på.

Vi tog derud i god tid for at indsnuse stemningen og få noget at spise.
P1060971
Og derefter skulle vi finde vores pladser.
Det er stort, vi havde lidt besvær med at finde rundt.
Men med hjælp fra nogle venlige mennesker så fandt vi det.
Da vi fundetvores pladser så kunne underholdningen godt gå i gang.🙂
P1060981
Det var en fest af musik og farver.
Jojo, meget underholdende.

Jeg tror nok at jeg syntes Irland havde den bedste sang.
Polen havde helt klart den sjoveste og Østrigs finalist han/hun var genial!!!
P1060990
*************
Who should have thought that??
Me at Eurovision Song Contest.

Well, I was…
Yesterday I was there to see the last rehearsal for todays semifinal🙂

That was great fun.
But if you ask me if I’m going to see it on TV on saturday, my answer is NO.
I don’t want to wast a saturday on that.
P1070007

Dette indlæg blev udgivet i Det andet, København og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Melodi grand prix

  1. Ellen siger:

    Jaja – det må i hvert fald have været en alternativ oplevelse.
    Vi ser det ikke – i hvert fald ikke semifinalerne. På lørdag får det nok lov til at køre i baggrunden🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

