Vandrestøvler

Så er jeg kommet et skridt videre mod Caminoen.

Jeg har længe vidst at mine vandresko ikke var gode nok og at jeg skulle ud og købe nogle støvler igen.
Første gang jeg gik caminoen brugte jeg støvler.
Og enten var det fordi jeg bare var rigtig god ved mine fødder, fordi mine støvler var gode eller var det fordi det “kun” var 250 km jeg gik.
Men jeg havde ikke nogle vabler overhoved. Ikke en eneste lille bitte en!!😀
P1070011
Men de vandrestøvler er efterhånden blevet slidt ned til sokkeholderne og da de røg ud, ville jeg afprøve vandresko i stedet for, fordi de ikke vejer nær så meget som støvlerne.
Jeg nåede at vandre Bl.a Hærvejen, Bornholm rundt, kyst til kyst stien og Fjordstien med disse sko.
Og jeg har haft vabler hver eneste gang.😦

Så jeg kunne ikke komme udenom at jeg skulle have nye støvler og det skulle være snart.
Jeg skal jo også nå at gå dem til.
Vi skal jo nå at blive dus.

Så i dag efter arbejde tog jeg hen til Seuf på Falkoneralle 83 og kiggede på støvler.
Jeg prøvede lidt forskelligt og valgte så dem der sad bedst på min fod.
Efter alle kunstens regler.🙂

Jeg valgte til sidst disse støvler fra mærket Salomon.
Og en af de rigtig gode ting ved disse støvler er at de er utroligt lette.
Selvom det er støvler vejer de næsten ikke noget.🙂

Nu skal mig og John finde nogle flere gode vandrings ture.
Så at jeg kan få gået de nye støvler til.
P1070012
*************
Today I have bought new hiking boots.
I have known for long that I needed new ones and if I was going to have time to get used to them before the camino I had to buy them now.

Dette indlæg blev udgivet i Vandretur og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Vandrestøvler

  1. Ellen siger:

    De er smadderflotte – håber du bliver dus med dem i tide, for både de og dine fødder skal holde til meget i år🙂
    Jeg har både vandrestøvler og ditto sandaler, og jeg tror, at jeg ville kunne gå jorden rundt i sandalerne, men ikke i støvlerne. Sjovt, der er sådan en forskel.

  2. Linda siger:

    Tak, Ellen!!
    Jeg håber også at jeg når at blive dus med dem i tide.🙂
    Men det skal nok lykkes.
    Jeg har også begge dele. Men når jeg har oppakning på ryggen foretrækker jeg støvler.
    Men det er sjovt med de forskelle der er.
    John vil heller ikke gå i støvler, han kommer nok med stor sandsynlighed at gå i løbesko.
    Så må vi se hvordan hans fødder kommer til at arte sig.

  3. Pingback: Vores velbefindende | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

