En lille bitte gåtur

De havde jo egentlig lovet regnvejr i dag. Så en gåtur var ikke med i mine planer.
Hvilket jo faktisk var meget fjollet.
Nu rejser vi meget snart og den sidste uges tid har jeg kun haft sandaler på.
Jeg har kun skævet en lille smule til mine vandrestøvler og meget flygtigt tænkt at jeg borde have dem på.😉

Men så brød solen igennem og jeg sagde til John at jeg syntes vi skulle pakke vores rygsække og gå en tur.
Så det var lige det vi gjorde.
Vi tog hen til Fisketorvet og derfra kan I her se hvor vi gik.

Det var en skøn tur.
Udsigten over vandet er rigtig flot.
Noget af det er flot, men man skal ikke overdrive det med al det byggeri.
P1070177
Turen gik videre langs med vandet hvor vi kunne komme til det.
Og det kan man på stort set hele strækningen vi gik på “Amager” siden.
Vi gik forbi alle de hyggelige Haveforeninger som ligger her.
De ligger heldigvis helt omgivet af grønne områder som det er meget dejligt at gå i.
P1070180

Vi smuttede lige under Sjællandsbroen og henne ved jernvejsbroen er der en cykel/gangbro over vandet også.
Der er der en rigtig god udsigt over vandet.
Man kan se Avedøreværket i det fjerne.
P1070181
Men derud skulle vi ikke i dag. Vi gik i stedet op til skudehavnen eller fiskerihavnen som det står på googlemaps.🙂
Vi gik igennem Sydhavnstippen, før vi kom til Valbyparken.
Hvor vi holdt en lille pause og nød en is i en af de runde temahaver.
P1070186

Og lige en ting mere.
Høhø!!!!
Jeg har lige fundet ud af at der er noget der hedder windows videomaker.🙂
Så jeg er igang med at øve mig at lave små film.
Jeg har lavet en lille film om vores træningsture.
Fordi det ultimative minde om vores caminotur, må da være en sådan film.🙂

*******************
We have been out walking again.
This time a nice walk next to the waterfront in big parts of Copenhagen.
I have also made a small film. that I have posted on youtube.🙂
I’m practising so that I can make a film about our camino as well.

Dette indlæg blev udgivet i København, Vandretur og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

